søndag den 22. september 2013

HALLO, HVEM ER "VI" EGENTLIG? #2

Hej. Jeg hedder Emeli Kaltoft og er 19 år gammel. Jeg dimitterede i sommers på Næstved Gymnasium, så glad for at være færdig! Ved ikke hvorfor man siger gymnasietiden er den fedeste tid, for mig har det været enormt stressende og til tider skuffende, MEN, hvor har jeg mødt nogle fantastiske veninder!

NÅ, jeg har så valgt at tage til Uganda i 6 måneder med min veninde, sjovt nok Kathrine. Jeg elsker at rejse, at bryde mine grænser fysisk og psykisk, og rigtig kliche-agtigt, elsker jeg at være noget for andre. Jeg er trygheds narkoman - det kan virke modsigende med at jeg elsker at bryde grænser – men når jeg stoler på sikkerheden og de mennesker omkring, så stoler jeg på dem 100%. Min familie er min base, så jeg er slet ikke i tvivl om, at det bliver rigtig hårdt at skulle tage af sted – men shit, hvor jeg tror det kommer til at give et helt andet perspektiv på livet!




Jeg har lige siden jeg var lille ville være læge (mine bamser blev opereret, skåret op osv) og har altid interesseret mig for menneske kroppen, medicin og behandligsarbejdet – hvilket er derfor jeg valgte bioteknologi-linjen på Næstved Gymnasium.

Jeg levede i fremtiden (så at sige) i min gymnasium tid, så nu er det på tide at leve i nuet!  SÅ lige nu gør jeg nogle af de ting jeg elsker! Jeg arbejder som omsorgshjælper (tilkaldevikar) på Røjleparken i Fensmark, hvor man skal skifte, made og være der for de fysisk handicappede. Jeg er i gang med at tage kørekort og min søster er lige flyttet til odense, så der er en del pendling frem og tilbage. OG så skal jeg jo rejse, hold da op, hvor jeg glæder mig, er mega spændt, bekymret, men så glad for vi gør det! Håber I vil  fortælle om nofilter til alle I kender!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar