fredag den 27. december 2013

"10 dage til afrejse"-krise

Hey. 

Igår var en mærkelig dag. Emeli og jeg var begge til hver væres vores familie julefrokost og havde begge en dejlig anden juledag. Om aften var det så som, at jeg slet intet positivt kunne sige eller tænke om noget som helst. Hvad jeg kunne var, at finde alle de ting som jeg i hvert fald ikke ville kunne nå inden turen. Så som at få malaria piller, fordi... Fordi der var 10 dage til at vi skal rejse og jeg havde en krise. 


I min krise gjorde jeg det, der mærkeligt nok falder mest naturligt i en krisesitution - jeg fandt ikke nogen grund til min krise, men i stedet fandt jeg papir og blyant. Og bum, bum, bum. 3 lister, forskellige tusser og opgivende suk i lange baner, havde jeg en struktureret plan over hvad jeg manglede. Dette hjalp jo faktisk ikke - men kender I det ikke? Når man er nede, så hjælper en liste. Så har man styr på det. Kind of. Egentlig skulle jeg bare tro lidt på, at det skulle lykkes. 
For det gjorde det nemlig i dag. Det hele faldt for plads. Og jeg er så set fattgere, men det er ikke det vigtige. Jeg er ikke bagud :-)

God weekend. 
// Kathrine. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar